+ Follow + Dashboard
A Big Sunshine :D
">
Shining Sunshine ...
Owner Tale Taggie Tidbits
Kawan ;')
Saturday, 14 April 2012, 19:26 , 0 comments
Assalamualaikum :))


Harinie , lysa nak cerita pasal kawan lysa. Bukannya senang nak cari kawan yang baik.
Bukan senang juga nak menjadi kawan yang baik. Kawan yang baik tak pernah mengumpat di belakang kawan baiknya. Kawan yang baik tak pernah cemburu dengan kejayaan kawan baiknya. Sebaliknya kawan yang baiklah yang paling banyak membantu kawan baiknya untuk mencapai kejayaan.Kawan yang baik tak pernah mempengaruhi kawan baiknya untuk membuat perkara yang buruk dan sia-sia. Kawan yang baik adalah orang yang selalu menasihati kawan baiknya untuk berbuat kebaikan. Kawan yang baik adalah orang pertama yang akan dicari bila tiba masa sedih atau gembira. Kawan baik menjadi tempat kita meluahkan perasaan yang tak dapat diluahkan kepada kawan biasa. Kawan yang baik tak pernah memaksa kawan baiknya untuk sentiasa berada di sisinya. Kawan yang baik tak pernah melarang kawan baiknya untuk berkawan dengan kawan yang baik. Kawan yang baik tak pernah cemburu jika kawan baiknya mempunyai ramai kawan baik, kerana kawan yang baik tahu apa yang paling baik untuk kawan baiknya.
 okayy , lysa sayang sangatt kat kawan-kawan lysa . tapi , kawan-kawan yang tak pernah hargai kawan-kawan sendiri :') first sekali , lysa nak cerita pasal izzah :') KB lysa , tapi , lysa tatau dye anggap lysa KB dye ke takk .


 Okayy , ini izzah , lysa sayang dye ,lysa baru jadik KB dye tahun nie , series lysa da mule sayang dye sangat-sangat , kalau boleyy , lysa taknak kehilangan dye . Izzah yang terbaek untuk lysa . Bile waktu lysa nanges , lysa sedih , lysa ade masalah , dye yang tolong lysa setelkan macam macam . dye tempat lysa mengaduu . Izzah , jangan tinggalkan lysa okay . semoge KB kite kekal . amin :')


okayy ini ain pulakk , ain ,lysa pon sayang ain . lysa taknak kehilangan ain jugak . ain da banyak tolong lysa . ain dah tolong lysa mase lysa kene TUUT . hm , ain tolong lysa mase lysa tak paham math . heee :) lysa sayang ain sangat-sangat . lysa tak pernah benci ain n lysa tak pernah ngutok ain . series !


okayy , ini fifi . dye comel kan . hehe . okayy , mase taon lepas , seriesly , lysa tak berape suke dengan fifi . bile da taon nie , lysa da tau erti sahabat . fifi baek jugak lha ngn lysa . fifi banyak tolong lysa time lysa kene TUUT . Fifi , lysa da taknak gado-II agi . Dah cukop lha taon lepas kite gado gegile . lysa taknak kehilangan fifi . sumpah ! taknak kehilangan kawan-II lysa ! lysa sayang fifi :')


okayy . ini eqin . eqin , kite da kenal 8 taon eqin . sekarang nie lysa ngn eqin tengah gadoh kan ? lysa takde pon burukkn eqin dengan akak-II nie .  eh , lysa sayang eqin lha . lysa taknak kehilangan kawan-II lysa termasuk eqin . lysa syang kawan-II lysa lha . seriously sayang kawan-II semue !

okayy . nanty lysa post agy :) salam :)

OLD